Kajornas dag!!

Drog som sagt till Stallis för att ta en glass...
Blev en Cola Calippo..

Gick ut o satte oss utanför, i solen...
Kom en massa folk tillslut..

Jag, Sophie, Ida, Rickard, Jimmy, Kasse, Knuttson,Räka, Gröndal, Mp, Balla & Tobbe....
Fan va jag skratta..

Dom berätta om den gången dom hade haft Räkas gammla 240:i o kört rakt över rondellen..
Inga små kanter på den vi snackar om...
HÅLL I ER GRABBAR!! Haha :)

Sen var det ett evigt snack om vad som hände på kvällen..
Alla ville festa.. helt klart.. (det är ju åtvid snackar om)

image90
Inte för vi brukar dricka sån här finsprit :)
Det brukar oftas komma i en dunk eller i en flaska som det står Brännvin Special på!!

HAHA!

-Johan vad ska du göra ikväll?!
-Mata kajorna
-VA?!
-Jaa det är en massa kajor nere vid kanalen..
-Jaha
-Jaa det är kajornas dag.. så jag tänkte gå ner o ge dom några brösmulor...

HAHA!! Det var verkligen så klockrent sagt...

-Jag måste röka..
Bäst jag går bort o sätter mig vid skyllten!!


      image89
Johan är inte som alla andra!!

Sen satt dom o snacka om när dom hade varit i tyskland & Balla hade blivigt lite full..
o både gjort det ena & det andra... Haha :)

"JAG HOPPAS INTE DU SUGER KUK SOM DU SUGER PÅ DEN DÄR GLASSEN"

Till slut kom grabbarnagrus på att dom skulle ta Räkas 240 o åka bort till dom på ESC o ställa sig o börna utanför...sen åka iväg på bara fälgarna..
Eller vänta.. "vi kanske skulle åka på fälgarna bort istället"

-Men ska vi bygga ljud i din bil då Sophie.. Jimmy kan säkert hjälpa oss..
Självklart!!!

Mot björs för att hämta grejorna!!

image91
Ser nästan ut så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0