JÄVLA PSYKOBRUD!!

Fan dras alla jävla psykobrudar till mig eller?!?!
Har haft några att göra med i mina dagar...!!

MEN DEN HÄR JÄVLA BRUDEN SOM VERKAR HELT KÖRD I HUVDET TAR FAN PRISET!!!

Hon verkar ha lite för höga tankar om sig själv!!
Varför, då innan detta skulle jag lägga ner energi på henne för?!?!
En liten patetisk fjolla!!

Det här inlägget kanske inte är så moget heller...
MEN HON GÖR MIG FAN GALEN!!!

Hon börja härja med mig över ett av mina inlägg..
PLÅTLUDER!!

SNÄLLA LILLA VÄN!!..
LÄS IGEN!!!!
DET STÅR FÖR I HELVETE ATT DET HANDLAR OM MIG!!!
INTE DIG!!!

Det är fan inte mitt fel att du tar åt dig då!!

BEHÖVER FAN INTE FÖRKLARA MIG FÖR DIG!!
VILKET JAG INTE TÄNKER GÖRA HELLER....

Men i din lilla låtsasvärld, så verkar det som du tror jag bryr mig om vad du gör!!
But here is a fact!!
I DON`T!!!!


KOM NER PÅ JORDEN GUMMAN!!!

DET HANDLA INTE OM DIG...
OM DU TAR ÅT DIG ÄR DET DITT JÄVLA PROBLEM INTE MITT....


MEN KOM FÖR FAN INTE O HÄRJA PÅ MIG UTAN FAKTA!!!
DIN PARANOIDA PSYKOTISKA TÖNT!

image143

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0