HELVETES LÖRDAGEN :)

(Du var på fest i går. Fördrinkarna var starka. Du blev snabbt berusad
men fortsatte att dricka - det var ju trots allt party och du hade ju så kul.


När du vaknar i din säng ligger kläderna hopvikta på stolen bredvid. Plånboken och nycklarna ligger där de
brukar på byrån i hallen. Allt ser ut att vara under kontroll.

Men - du minns inte hur du kom hem. Du vet inte om du sa hej då till värdparet.
Sanningen är att du under flera timmar pratade och dansade, utan att minnas vad du sagt eller vem
du svängde runt på dansgolvet.



Att ha minnesluckor är allvarligt.)

Haha hitta den där skiten på systemets hemsida..

Som ni kanske förstår av texten så gick det vilt till i Lördags...

Fattar inte hur jag lyckades få en sån karatefylla.. :S

För mig ett mysterium... eller vänta.. Jaa så var det...
Jag drack får mycket, under för kort tid..

Men jag tror jag hade kul.. eller jaa.. o så tror jag folk hade roligt åt mig med :P
Lite minns jag allt.. :)

Vet att jag drog i mig en vin flaska innan jag drog till Sandra..
Kännde inte av det faktiskt så än så länge var det lugnt...

Gick in knäkte en öl o gick raka vägen ut på balkongen för att röka..
Jag och ezza stod o snacka om både det ena och det andra..
Hon är bara får skön :)

Sen vet jag att jag gick in o fick en drink av Sophie..
Jag o Sandra börja shota..

Det är någon gång runt 9 då det börja bli svart...
Har inte så mycket minne av kvällen.. :S

JAG VET ATT JAG SÄKERT GJORDE BORT MIG!!
Skit samma.. så länge inte jag kommer ihåg något så.. haha :)
Den bjuder jag på ;P


Kommer knappt ihåg när bandet spela så..
Illa.. Men va fan :)

Vakna i alla fall klockan 06:30 med klädera på..
Ställer mig upp o det känns som någon verkligen slår mig i huvudet med en hammare..
SATAN!! Jag som inte brukar bli sååå bakis..
Vart fan är jag, o hur fan kom jag hem.. Humm ^^ okej då!

LUFT.. jag behöver luft..
Ställer ner fötterna på golvet o ser så en hink..
MEN FAN SÅ PINSAMT :S

Vacklar ut på balkongen o sitter där ett tag..
FAN DÅ! Går in o tar bort sminket.. Lägger mig i sängen igen..
Fortfarande full..

Sen ringde Drott..
-SKYLL DIG SJÄLV!!
-va?!
-Att du mår som du mår..


Haha tack för den.. Tror jag var en smula jobbig igår..


Sen gick jag ner till Sophie & Lollo..
På med solbrillorna för att dölja gårdagens fylla..
Fick se en film som Lollo spelat in igår!!
FAN VA FULL JAG VAR!! :( PINSAMT!!
Efter jag sett denna film vill jag be om URSÄKT till Johanna & Ezza.. :)
Det var inte meningen att jöka på er.. haha :)

Sen skulle vi gå bort för att hämta Sophies bil..
Då Louise sa något som var rätt klockrent!
"Du kan vara hur full som helst..
Jessiica är ändå alltid fullast"


Nästan framme så kom Snoppo Jens & Drott..
Drott undra va fan jag hade gjort igår..
Vadå?!
Sen peka han på jackan..
Såg ut som en spermafläck..
HAHA UPPS!! :P

Sen åkte vi o köpte mat..
Laga köttfärsås o drack COLA.. FAN VA UNDERBART...
Kolla även på sthlm live.. Så jävla bäst..

Vill tacka alla underbara brudar för va jag tror var en bra Lördag..
HAHA!!
Sorry om jag var lite jobbig..
Kan även hända den bästa.. ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna A

Tack själv bruden:) Du var inte jobbig, du var ju skit rolig... haha... Det är faktisk kul och vara nyker och se andra fulla, hur dom beter sej och så:) Men de va kul!!!:)

2008-04-01 @ 16:12:28
URL: http://Johanna87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0