Glömde ju nästan det bästa!

I Lördags framåt klockan 3 börja en annan bli lite trött..
Men det var ännu inte läge att gå hem än ju..
Hade allsång.. "Stockholm i mitt hjärta" "Teddybjörnen Fredriksson"  "Folkrace"  "34:an
o en jävla massa mer låtar...

I alla fall så kasta räka på tv sådär en två sekunder...
Sophie - Va fan är det inte Julia & Robert?!
Jag - va?!
HAHAHAHA!!

Det var då Romeo & Juliet på tv:n
Just bara för man va lite halv full o jävligt trött så trodde jag fan vi skulle dö av skratt..

Men det kanske är den svenska veriationen..

JULIA & ROBERT!
image152

Kommentarer
Postat av: Sophie

HAHAHA.. det va kul. vet inte varför just robert kom upp.. haha lättare o säga! :P

2008-04-21 @ 13:04:09
Postat av: Lollo the one and only!

Var faen var jag då? :P eller var jag såå jävla full att jag inte fattade det? haha! ^^

2008-04-21 @ 14:33:57
URL: http://itsinmyownworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0