European Sports Car!

image87

Var därbora idag med.. :D
Dom hade ställt ut alla bilar + några till, så folk skulle få komma o titta.. få mersmak o köpa.. haha.. Säkert billigt!!
Som sagt fälgarna på Hummern kosta ju 130 000:- kommer inte ihåg va det för för tum på fälgarna men ni kan ju tänka er :S ( fan jag gjorde det igen.. "kommer inte ihåg" säger ju det) haha

Träffade Ida, Rickard & Kasse där..
När jag var på väg in i hallen för att kolla, så möte jag som som vi snackat med torsdags!!
-Du kan gå ut igen, Forden står därborta...
Haha men tack... :D

Sen ville jag se Idas nya bil o hon ville ha en cola så vi sa att vi skulle dra bort till Shell..
Så kunde vi möta Sophie & Sandra där med...
FAN SÅ SNYGG DEN ÄR GUMMAN...
VILL OXÅ HA EN LUPO JU :D


Sandra & Sophie missade mig totalt,
trots att jag stod o hångla ur GB:gubben precis utanför
Möte dom därborta..
Gick o trampa där ett tag!!
Möte en massa folk...
Sophies Mamma & Pappa kom i raggarbilen
Inget för Nicklas inte en ända folkvagn..
Det är tydligen roligare i hans garaget!!
Hehe :)

Stod o tittade på ljudbygget i Team Bergets epa..
Snyggt!
Jag & Sophie kom på att vi skulle ta detas tv o kasta in i bagaget på hennes 850 ;)

Sandra skulle börja jobba på stallis, så vi sa att vi skulle dra bort ditt o ta en glass..

image88



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0