BÅTEN ELIAS!

Knacka på dörren klockan 05:35..
Fan va trött jag var.. Somnade ju inte förens 02:00

Kasta i en av Lokes filmer..
BÅTEN ELIAS..

image212

Loka var helt extas..
Eftersom jag var så pass trött så fick jag för mig att fyren som är med såg ut som en stor joint..
Vilket jag sa högt utan att tänka mig för..
Då Loke säger..
-Ojnt..
Shit.. Fan.. Har jag lärt ungen att säga Joint..
Sista gången jag fick vara barnvakt..
Haha!

För att få honom på andra tankar kasta jag på den andra filmen som var med
GRÅLLE!
image213
Efter att ha sett den 3 gånger o lärt mig låten i slutet så fick det faktiskt vara nog..
JÄVLA PÅTÄNDA TRAKTOR!
Så jag slog på disney channel..
Jag var nog mer fascinerad än Loke..
Haha.. satt o heja på Musse när han skulle hoppa
-MUSSE HOPPA, MUSSE HOPPA
-MUSSE HOPPA HÖGRE, MUSSE HOPPA HÖGRE...

Snacka om mobbad...

BLIR INTE BARN ÄN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0