BÄSTA JÄVAL DAGEN I MITT UNDERBARA LIV!!

FAN VA JAG SKULLE KUNNA GÖRA OM DEN HÄR DAGEN 1000 GÅNGER TILL!!
Inget speciellt så egentligen..
MEN FÖR MIG VAR DEN UNDERBAR.. över lag.. Dom flesta dagarna är underbara..

MEN DEN HÄR VAR FAN SPECIELL :)

image75

Börja med att jag hängde nere med Sophie i våran gamla skola..
Hon pysslade med några papper..

Satt o lyssna på Dropkick o fula oss.. :)


Sen gick jag ner till garaget för att kolla läget..
Sa att vi skulle dra ut till shell för att köpa glass..
Men vi kom inte riktigt ditt om jag säger så...

VI HAMNA FAKTISKT PÅ ESC
(European Sports Car)
Går in o jag ser en sådan sjukt snygg supra.. EN MATTSVART..
Jag var som i extas!

MEN.. Det finns ett MEN!!

Dom har min drömbil därnere..
EN FORD F150 LIGHTNING.. FAN VA JAG ÄLSKAR DEN BILEN!!
Jag stod o råglode på den hur länge som helst..

Snacka med dom som har hand om ESC..
Berätta för dom, att det då var min drömbil..

-Har du körkort?
-Klart jag har!
-Men då får du komma ner o köra den, sen när den är ute...
-Det skulle räcka att få sitta i den..
-Men var den inte öppen?!
-Jag vet inte?!
-Tror det, gå in o testa!!


SPRANG IN IGEN
Satt o log.. smekte ratten.. Kom ju fan nästan!!
SNACKA OM BILORGASM!!
Ville inte gå därifrån...

image76
Ford F150 lightning! (Min DRÖMBIL) Kanske inte precis vad andra tjejer skulle välja i förstahand!
Men jag är inte som alla andra tjejer!!

Gick ut för att röka..
Det var som att ta en "efter sexet cigg"
GÖTT!!

Stod vi o skämta om att jag skulle köpa den..
Åka o handla med.. o hela köret...

Men vi kan gå in o starta den så du får höra hur den låter!!
JA TACK!!!
FAN EN v8:A I.. LASTBIL ;)


-KOLLA HENNES MINN NU DÅ..
Mobbad!!

Jag är helt seriös när jag säger att tårarna var inte långt borta...
ÅHHH!! KNULLA MA!!! <3 ÄLSKA!!!
VAR SOM ETT BARN I EN GODISAFFÄR!!

DET DÄR KAN JAG LEVA SJUKT LÄNGE PÅ!!!

Drog hem..
Sen kom Sophie..
Laga lite mat.. Gött satan...

Sen drog vi o hämta Joel...
Åkte o köpte pringels & cola..
Drog ner till stallis..
Var ett tag där..

Sen när vi skulle dra fråga jag Johan om vi fick åka med i hans camaro

Kunde inte låta bli!! :D
Självklart fick vi det..

Jag, Sophie & Sanda hoppa in..
Ingen familjebil direkt!! :P

Fan va den låter gött.. inte i klass med F150 men ändå :)
Ställde sig o gjorde en börn utanför systemet..
LUKTA BRÄNT GUMMI.. (DET ÄR KÄRLEK)

Åkte runt o gasa lite.. Sophie var i sjunde himmlen..
Satt o skutta hoppa o skratta :) Du är bäst bruden!!

Åkte upp till folkan en sväng..
  • Jag
  • Sophie
  • Sandra
  • Johan
  • Jens
  • Joel
  • Emil
  • Linus
  • Höcke
VA MER KAN JAG SÄGA EN ATT JOHAN ÄR GALEN
HELT GALEN..
FAN VA VI GARVA.. NI SKULLE HA HÖRT..

snacka om att ligga dubbelvikt av skratt..

Åkte till Shell...
Johan skulle köpa skithuspapper & Mjölk..
"Pappret är så ni kan torka er efteråt & mjölken har en lindrande effekt om ni skulle få ont"
Jaa men GISSA LIKSOM :)

Sen åkte vi ner en sväng till SMF..
Jaou du..

TACK FÖR DEN UNDERBARASTE DAGEN I MITT LIV!!
ÄLSKAR ER!!!


Finns säkert 1000 saker till att säga om den här dagen!!
Men lite minnen bevarar jag för mig själv :)

image78
Min nya tatuering!!

Kommentarer
Postat av: Johanna A

Snygg tatuering:)

2008-04-04 @ 08:45:04
URL: http://Johanna87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0