Att sympati äta eller inte sympati äta!!

Va hemme igår och käka mat med mamma & pappa...
Jätte mysigt till vi väl skulle äta...

Blev då kyckling & ris..

Pappa var på dåligthumör..
Så självklart skulle han börja klaga o säga att maten var äcklig..
JÄVLA BARNRUMPA...

Mamma blev självklart sur...
o börja skrika att han skulle laga mat hädanefter...
-Men mamma du kan laga mat till mig :)
-DU SKA FÅ SE JESSICA, DU SKA FÅ SE!!!!
-Är du arg på mig?!

Hur skulle jag ta mig ur det här...?
Frågan är då.. ska man SYMPATI ÄTA ELLER INTE SYMPATI ÄTA?!

image148

Det sluta med att jag sympati åt lite till..
efter det var jag spymätt när vi skulle dra till Räka

Men den stora frågan är ändå..
Hur fan kan man misslykas med kyckling o ris liksom..
Det skulle bara vara min far som lyckas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0