Aha nu fattar jag din korkade brud!

Satt & kolla igenom mina konversationer jag hade haft på msn..
Så jag stötte på psykots..
Satt o kollade igenom det sista vi hade skrivigt med varandra...
Då det äntligen koppla...
Hon förklara ju som en jävla kratta.. men efter att ha läst igenom det några gånger så fatta jag vad hon mena...
Hade inte orkat bry mig första gången.. för jag fatta verkligen inte va hennes problem var..

Gick då snabbt in på hennes garage.org
Spanade runt lite.. för jag inte skulle missa vad honom menade...
O DÄR STOD DET...PLÅTLUDER..

Någon hade alltså använt ordet plåtluder i hennes gästbok...
Snabb som jag var kollade jag ju självklart upp när jag hade skrivigt mitt inlägg o när hon hade fått det där...

Om hom hade haft något innanför sitt pannben hade hon med gjort det...
DET VISADE SIG ATT JAG HADE SKRIVIGT MITT INLÄGG FÖR HON HADE FÅTT SITT GÄSTBOKSINLÄGG..!!

SMART MATHILDA!! Så nu kanske du fattar att det inte var om dig!!
SÅ SLUTA TRO ATT DU VET ALLT... O ATT ALLT HANDLAR OM DIG!!

SÅ TA DINA PSYKOTANKAR O KRYP IN I DET HÅL DU KOM IFRÅN..
MEN JAG KAN FÖRSTÅ OM DU ÄR FÖDD MED EN MAKARON PÅ HUVUDET!


image151

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0