Skärpning!!

Nu ska jag börja bli lite bättre på att skriva i min blogg tänkte jag...
Försöka går ju!

Igår lekte jag med Sophie..
Vi skulle dra till arbetsförmedlingen men dom hade lunchstängt så vi drog in till Linköping i stället o käka på MaceDonkan...

Sen på kvällen var vi ute i o "ragga" lite i Åtvid..
Möte på Shell klockan 21:00 blev det oxå..
Skratta så jag trodde jag skulle dö... haha snacka om att ligga dubbelvikt!!

Sen åkte vi ut o drog lite i kryckan..
Mäkta imponerad av returerna!! Gött Sophie!!

image44
Team R.u.n.k (Rullar Utan Något Krångel)

Jooo ja just det!!
Nästa tisdag ska jag på anställningsintervju!!
I Norrköping!!!

Flytta?!
Jag som ville med brudarna till NORGE ju!!

Kommentarer
Postat av: *Anonym

Om du inte hamnat i Sthlm så lägger någon ut bilder på dig på snyggast.se

Annars, välkommen hit! ;)

2007-12-12 @ 20:26:18
Postat av: R. :]

Team R.u.n.k.. haha, seriöst.. jag vill nog inte ens veta hur det där kom upp. Gaawd. :]

2007-12-18 @ 22:34:19
URL: http://jagboriensten.blogg.se
Postat av: Anders

Tjena sexkitten, länge sedan du skrev något nu och tyvärr länge sedan du la upp nya sexiga bilder på dig själv. Kom igen nu - fler inlägg och bilder

2008-01-08 @ 16:08:24
Postat av: ezza

hej snygging!
Dags att uppdatera bloggen lite va?=)
Läser ju din bilddagbok men blogg är ju roligare, och smidigare...=)
Kom igen nu!
Kram på dig!

2008-03-25 @ 11:24:23
URL: http://www.jezzicajohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0