Företagsmässa!

Jaa det började bra igår. skulle gå upp vid 04:40. Jessica vaknar 06:15 men lyckades ändå fixa det jag skulle.
Sen skulle vi åka förbi stan och hämta lite kläder hos Jessan och Carro. Dra åt helvete vad bakfulla dom va, haha nästan lite roligt att se. Carro orkade gå upp när jag kom, hon gick och funderade på hur hon kom hem på kvällen, Jessan och Ulla låg och ropa på vatten.

Sen bar det i alla fall iväg till norrköping (Jag, Sophie, Joel, Ek och Andersson)
Jag skulle försöka få på mig ett par strumpbyxor i bilen haha lyckat, men det gick. Det tog ett tag, Linköping till mantorp. Va i helvete mantorp? Va fan vi har åkt FEL!! Men vi lyckades ändå komma ändra till Mjölby innan vi lyckades vända. Klockan var då 08:26 något.. Vi skulle vara i Norrköping senast klockan 08:55 då vi skulle köra våran företagspresentation. Vi lyckades på något jävla vänster komma i tid i alla fall, en i juryn lyckades till och med slå upp dörren i ansiktet på Ek.
Pressentationen gick skit bra =)

Sen skulle jag köra mitt säljsamtal. Hahaha. Jag hade inget, visste inte vad jag skulle sälja eller något.!!
Kommer in där och ljuger ihop lite skit, sånt som bara slog mig. HAHAHA ni skulle ha sett mig. Men det gick bra, jag såg ut som en affärskvinna i alla fall...

image19

Jaa kanske inte den bästa bilden, men vi ska ha bilder när vi står i våran Monter kommer lägga in en bild på det lite senare sen... VÅRAN MONTER VAR GRYMT SNYGG...

Sen när jag kom hem så bestämde vi oss att "fira" med pizza. Om jag säger såhär att stå i ett par klackskor hela dagen tar på krafterna och fötterna. Jag somna innan jag ens nästan börja käka...
ZzzzZZzz sen skulle jag ha jobbat idag, men jag var helt död.. blir att jobba imorgon istället...

Kommentarer
Postat av: Anders

Du ser ruskigt läcker ut på bilden, skoj att det gick bra.

2007-03-24 @ 18:18:11
Postat av: Ulla

ØHHH! Du lovade ju att uppdatera! I'm waiting!!
Puss ælsking!

2007-04-10 @ 19:40:28
URL: http://ullaulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0