Fan Mysigt... Öland imorgon!!!

Vakna vid 9 idag och började baka....
Fan jag har bakat kakor och bullar till hela stan!!!

Blev ungefär:
120 bullar.
50 Muffins
60 choklad bla bla bla
3 Kladdkakor...

FY FAN!!! det tog sin tid.. men kommer nog inte behöva köpa fika under hela tiden på öland.. haha :D

I tisdags då åkte jag, jimmy, rickard och ida ut till Triptons stuga.. jaa han var ju oxå med självklart...
Jag vet inte riktigt vad jag hade väntat mig..
FY FAN SÄGER JAG BARA!!!!

JA TACK!!!

Jag kan ta hans stuga asså!!!
Hade den typ på en egen ö så först åkte vi båt ut ditt och sen var det en skit mysig stuga precis vid vattnet!!!

image36

MYSIGT ELLER VADÅ?

Sen tog vi en sväng i deras VURSTIG båt!
Jimmy och tripton skulle åka wakebord och vattenskider...

              


Sen grillade vi..!!
Det blev verkligen SKIT GOTT!!!
Köttet var underbart och älskar rydbergs potatissallad...

Sen satt vi och kollade ut över HAVET!!!
Ingen SJÖ!

image43


Öland imorgon då!!
Synd att Ulla inte kunde följa med..
SAKNAR diG tjejen!!!


Kommentarer
Postat av: Ulla

SAKNAR DIG OCKSÅ HJÆRTAT!
Slæpa dig hit nuuuuu!

2007-07-30 @ 19:13:52
URL: http://ullaulla.blogg.se
Postat av: Anders

Vill ha dig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0