Sex and the City


Jag är som besatt av Sex and the City..
Jag har frågat mig så många gånger skulle det bli bättre om man flytta till New York?

Jag menar kan man efter en lång shoppingrunda gå in på en bar i Sverige och ta sig en drink och bara njuta över vad man köpt?
Nej antagligen inte..

Här sätter man sig på ett cafe tar en kaffe och får panikångest över hur mycket pengar man gjort av med.

Jaa dom har det så mycket bättre...

Men sen är ju frågan.. Är det verkligen så? Jaa om man kommer ditt finns det folk som sitter mitt på dagen och tar sig en drink i solen efter en lång shoppingrunda??  Eller har New York ändrats efter serien?

Är Sex and the City bara ett drömtänkande eller finns det på riktigt??

Sex and the City

Kommentarer
Postat av: Anders

bli min och det finns på riktigt

2007-03-09 @ 07:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0