Grattis Sophie du VÅGA!!


Igår var det planerat att jag och Sophie skulle plugga... Tjenare vad mycket det blev.
Satte på tv och tänkte att i skulle smyg starta.. Efter 10 min så tvinga jag Sophie att se the grudge 2.
Jag är verkligen ledssen visst inte att du skulle bli så rädd.. Sophie satt och skutta och skrek i soffan, det var skit kul.. FÖRLÅT!! men fy fan vad jag skratta.. Det blev en komedi av det hela för min del men inte för Sophies... Kan ju inte direkt påstå att den där kärringen låter så trevligt när hon kommer... haha
Men Sophie du VÅGA.. nu kan du ju gå runt till alla o säga att du har sett den eller hur?? :D
the grudge 2

Sen så ville Sophie se något roligt, då satte jag på Crank.. Den var inte så uppskattad.. SOPHIE DU ÄR GALEN!! DEN ÄR FAN BÄST!!..

NE NU SKA VI PLUGGA TÄNKTE VI..

Sen sa jag till Sophie att jag hade BORAT så då såg vi den istället.. Så jävla vidrigt när dom är nakna i sängen.

Sen satt jag och Jimmy och titta på Mtv hela kvällen.. Massor bra musik Metall & Rock!

Sen när kl var lite över 01:00 så tvinga jag Jimmy att ringa till Sophie och göra de konstiga lätet från the grudge 2.. FY FAN VA ELAK JAG ÄR.. Men som jag sagt några gånger förut jag kommer inte komma till himmelen..  Förlåt Sophie men du ska veta att det var jävligt kul..  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0