Ute i sista minuten!


Jaha då var man ute i sista minuten igen som vanligt.. sååå typiskt Jessica.
Vakna upp i morse och tanken slog mig JAG HAR INGET ATT HA PÅ MIG PÅ JULDAGEN!!!!
Idag kommer det vara 10000 super stressade och virriga personer på stan som jag ska gå och trängas med.. jaa jag vet att jag får skylla mig själv men ändå. Hur kunde jag vara så dum. Kanske för jag har legat med 39 graders feber och hostat såå jävla mycket att jag har fått träningsverk i magen...

Så kommer vi ju till en sak till som är så roligt.. bara för jag måste hitta något kommer jag inte hitta något.. skulle vara så typiskt mig.. Tänkte jag tar svängen för bi lin&co och sen LaLouise..

153167-8

Nu ska jag sätta över pengar från mitt sparkonto... tycker jag inte om..!!
Gråter blod.. Skriver igen så fort jag är klar så får vi la se vad det blev av allt.. humm^^

Önska mig lycka till.. haha :D

Kommentarer
Postat av: sebastian

Surt att vara sjuk. Men lycka till!

2006-12-23 @ 10:59:31
URL: http://sebastianjonasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0