SLITZ men INGEN JULGRÖT!!!

Idag var det årets sista skoldag.. Hurra... Eller nej det var inte mycket att hurra för.. har inte världens bästa betyg.. Jaa det är inte alltid lätt...

Blir att jobba hela lovet... HEJA...inte för kul.. men när man har ett mål med vad man ska göra med pengarna så kan det vara lite kul det återstår för att se hur det kommer gå med sparandet...

Som sagt sista dagen i skolan, slappt som fan idag... Satt nere i cafeterian, där vi kasta enkronor på golvet för att se om folk skulle våga ta upp dom.. Joo då det gick hem.. Tills Kalle uppmana Marcus att kasta min clementin.. Efter det var det dax att dra...
INGEN GRÖT!!! Varje år sista dagen innan jullovet ska man faktiskt få gröt i skolan, så dagen till ära tänkte jag att jag faktiskt skulle äta i skolan.. men nehe... till ALLAS stora besvikelse var det soppa...

Sen skulle vi åka till kyrkan.. Jag var sååå trött, kunde knappt köra..FOKUSERA!! så var det någon jävla sladd som hade åkt ur baslådan såå nehe den funka inte...
Sen i kyrkan såå somna jag vakna till lite när rektorn börja snacka om växthusefekten på sin fransk/svenska VÄXTHUSEFEKTEN?! Mycket viktigt.. men inte på en julavslutning..
Sen när jag kom ner till bilen så såg jag att jag hade fått ett mms.. Väldigt fin bild.. Jag sitter och sover i kyrkan.. GOD JUL!

Idag kom nya Slitz hem genom brevinkastet.. JAAA!!! 

153167-7

Jaa jag tycker om Slitz.. Tänkte faktiskt satsa att en dag vara på omslaget...
jaa det skulle funka med FHM oxå.. Nee men får se hur det kommer gåå 
DÖM MIG INTE!!!!

Snart är det jul.. jaa det kan man ju tycka är kul... En annan vill ju hellre ha juldagen istället....
Då blir det att göra staden osäker med mina älsklingstjejer.. Vore inget utan dom!!

Jaa just det Emma har kommit hem från Norge... TACK!!!
Har saknat dig såååå... det var underbart skönt att höra din röst...

Nu är det top 10 på MTV ( Spaniking Hip Hop and R&B 2006)
Jaa jag kan ju säga att 2:an är Smack That.. :) Grym låt.. men kör ändå på "jag sitter i permobil" finns inget som slår det haha..


Bäst jag går och diskar lite.. ska läsa det sista i slitz med.. kanske popa lite popcorn till det...

1:an var Snook: Längst fram i taxin!! Det var då inte jag som hade bestämt den listan.
 

Kommentarer
Postat av: Hihi

Skulle gärna vilja se dig på omslaget ;)

2007-07-13 @ 03:17:08
Postat av: Anonym

Skulle vilja se dig på http://www.breastbondage.org, naken och välsurrad. Sugen på ett bondagemodelljobb ?

2009-10-10 @ 18:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0