Klamydia dildo...

Satt i bibloteket i skolan idag och fula oss...
Cornelia satt och läste i Vecko Revyn.. Själv är jag lite mer för Bilsport...
Hon satt och läste alla sexfrågor...

Dum insändare...

Kan min dildo få klamydia?

Ehh va??....
Joo antagligen...Men uppenbarligen så kan den tydligen ha det.. God question!!

Sen satt jag och försökte komma på en låt om en permobil.. den kommer bli dyng bra...



Funderar på om jag ska gå ut imorgon kväll eller bara sitta hemma ska ju jobba på torsdag så det är ju frågan om man pallar att göra det... men det vore bara så roligt..
Halva priset i baren ju!!!


153167-6
Nee nu ska jag ta mig en cigg, dålig vana...
Ska försöka sluta... och nej det ska inte bli ett nyårslöfte för dom bryter man ju redan efter 1 månad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0