Att älska som en porrstjärna


Idag eller jaa igår blir det så beställde jag några böcker så jag ska ha något att göra på kvällarna en tid framöver.. haha låter som värsta bokmalen... Nee det är jag faktiskt inte.. Men jag har faktiskt läst några böker så som:

Bakom stängsa dörrar: Mycket mycker hemsk berättelse, svår att lägg ner 5 av 5 möjliga!!!

Pojken som kallades det/Pojken som inte fanns/Pojken som överlevde: Mycket grippande dom första 2 bökerna får 5 av 5!! medan den sista bara får en 3 av 5.

Ego girl: Så underbar bar bok, Carolina är en otroligt smart tjej och det förstår man snabbt när man börjar läsa boken tyvärr tog den slut sååå snabbt kunde inte lägga ner den.... Det tog från Åtvidaberg till Öland sen var boken slut 5 av 5!!

Den nakna sanningen: Så otroligt tråkig bok.. hon avslöjar inget roligt och det mesta i boken är bara skit hon framställer sig själv som värsta knarkaren som det är jätte synd om.. bullshit.. nee den boken passar bättre som toapapper... 2 av 5.

Djävulen bär prada: Lite små seg sådär.. Men den funkar hyfsat bra.. men det roliga är att filmen är bättre en boken vilket jag aldrig tidigare varit med om.. Aja den får 3 av 5 i alla fall.

Som sag så har jag beställt några nya böker idag:

Att älska som en porrstjärna
Spermaharen
Box 21
Blod svett och dårar

153167-2



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0