Analplugg

Fick skrattanfall idag som vanligt i skolan..
Det börja på sista lektionen idag.. engelska.. vi skulle leka någon lek med massor frågor o.s.v
Jaa jag vann sååå klart :) sen fick vi ostbågar.. humm ^^ Ostbågar på en engelskalektion jaa det händer jämt eller njeee.. Det jag skulle komma till var....

Jag har inte en anning om hur vi kom in och snacka om det men vi prata om analpluggar.. normalt jag vet

Konversation: (Jag Sophie och Evelina)

-Vad har man en analplugg till?
-Jaa, man stoppar upp den i röven.
-Jaa men varför då?
-För att det är skönt.
-Haha nee ni skojar.
-Ehhh neeee...
-Va!?  jag trodde man hade det för att inte bajsa på sig.

Lång stund av tystnad...

Sen blev det ett jävla as garv... det var inte såååå roligt men vi var extremt trötta.

153167-5


Sen spela jag Kalle och Sophie biljard.. Jag äger helt klart...  :)
Missa tiden så jag han inte träna.. Nu sitter jag här och ska snart käka lite wokade grönsaker med nudlar... MUMAAAA.....

Imorgon var det prov.. oo jaaa på onsdag med....

Nee nu måååste jag äta..

Kommentarer
Postat av: Ulla

Du käkar nudlar utan och bjuda mig?! Det är ju typ min nya favvo-mat!

2006-12-19 @ 18:24:26
Postat av: Smultronvodka

Haha det är ju gårdagens mat ju.. :D

2006-12-19 @ 19:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0